13
декабрь
2024
«Табысты үштік» жобасы аясында «Жасанды интеллектінің мүмкіндіктері мен ерекшеліктері» тақырыбында коучинг
2024 жылдың 13 желтоқсанында Дінмұхаммед Ахметұлы Қонаев атындағы Ойық ауылы орта мектебінде «Табысты үштік» жобасы аясында «Жасанды интеллектінің мүмкіндіктері мен ерекшеліктері» тақырыбында коучинг ұйымдастырылды.
Коучингтің мақсаты – жасанды интеллект (ЖИ) технологияларының бүгінгі күндегі маңыздылығы мен оның білім беру саласындағы рөлін түсіндіру, қатысушылардың ЖИ құралдарын тиімді пайдалану дағдыларын дамыту.
Шара барысында келесі тақырыптар қамтылды:
Жасанды интеллекттің жалпы түсінігі мен жұмыс принциптері;
Білім беру үдерісінде ЖИ құралдарын қолдану мүмкіндіктері;
ЖИ технологияларының артықшылықтары мен шектеулері;
Қазіргі заманауи өмірде жасанды интеллекттің орны.
Коучинг барысында интерактивті әдістер қолданылып, қатысушылар түрлі практикалық тапсырмалар орындады. Олар ЖИ қолданудың нақты мысалдарымен танысып, оның оқыту мен оқудағы тиімділігін өз көздерімен көрді.
Шара соңында қатысушылар тақырыпқа қатысты өз пікірлерін білдіріп, ЖИ-ді білім беру саласына енгізу жолдарын талқылады. Коучинг барша қатысушылар үшін пайдалы әрі мазмұнды өтті.



Коучингтің мақсаты – жасанды интеллект (ЖИ) технологияларының бүгінгі күндегі маңыздылығы мен оның білім беру саласындағы рөлін түсіндіру, қатысушылардың ЖИ құралдарын тиімді пайдалану дағдыларын дамыту.
Шара барысында келесі тақырыптар қамтылды:
Жасанды интеллекттің жалпы түсінігі мен жұмыс принциптері;
Білім беру үдерісінде ЖИ құралдарын қолдану мүмкіндіктері;
ЖИ технологияларының артықшылықтары мен шектеулері;
Қазіргі заманауи өмірде жасанды интеллекттің орны.
Коучинг барысында интерактивті әдістер қолданылып, қатысушылар түрлі практикалық тапсырмалар орындады. Олар ЖИ қолданудың нақты мысалдарымен танысып, оның оқыту мен оқудағы тиімділігін өз көздерімен көрді.
Шара соңында қатысушылар тақырыпқа қатысты өз пікірлерін білдіріп, ЖИ-ді білім беру саласына енгізу жолдарын талқылады. Коучинг барша қатысушылар үшін пайдалы әрі мазмұнды өтті.



